close

從韓劇「原來是美男」聽來的經典爵士樂歌曲,

好聽,好記,又有深深的寓意和含蓄的情感~~

 

Fly Me to the Moon

Fly Me to the Moon and let me play among the starts

帶我飛向月球,讓我在星際遙遊

Let me see what spring is like on Chupiter and Mars

讓我看看木星和火星的春天是什麼模樣

In other words, hold my hands

換句話說,請牽著我

In other words, darling, kiss me

換句話說,親愛的,請吻我

 

Fill my heart with songs and let me sing forever more

讓我的心沈浸著弦律,讓我永遠歡唱

You are all I long for all I wirship and adore

你是我所有的敬仰、崇拜和渴望

In other words, Please be true

換句話說,請真心相待

In other words, I love you.

換句話說,我,愛著你

來聽聽看

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rajiya 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()